Kontakty
Zákaznická podpora:
Zákaznická linka: +420 228 884 900 (po-pá 09.00 - 16.00)
Před kontaktováním zákaznické linky si prosím připravte číslo objednávky.
Nejčastější dotazy:
Jak vytvořit objednávku?
Jak reklamovat objednávku?
Velice nás mrzí, když je nutné zboží reklamovat. Uděláme maximum, abychom vaši reklamaci vyřešili co nejdříve.
Co je potřeba udělat:
- Napište nám e-mail na pytelgranuli@pytelgranuli.cz
- Do e-mailu předmětu uveďte: Reklamace objednávky číslo XXXXX
- Popište důvody reklamace, nejlépe doložte fotografií
- Více na: https://www.pytelgranuli.cz/reklamacni-rad/
Jak stornovat (zrušit) objednávku?
Potřebujete zrušit Vaši objednávku? Chápeme, že někdy to jinak nejde. Objednávky nám automatizovaně procházejí procesem expedice, a proto tuto skutečnost potřebujeme vědět co nejdříve.
Co je potřeba udělat:
- Napište nám e-mail na pytelgranuli@pytelgranuli.cz
- Do předmětu e-mailu uveďte: Storno objednávky číslo XXXXX
Jak zjistím, kde je moje objednávka?
Přeprava: GEIS
Chcete vědět v jakém stavu je vaše objednávka? Pokud jste zvolili jako službu dodání přepravní společnost GEIS, můžete kontrolovat stav vaší objednávky online: https://www.geis-group.cz/cs/balikove-prepravy
Stačí do vyhledávacího pole zadat číslo zásilky, které vám zasíláme spolu s informací, že váš balíček byl expedován. Toto číslo je jiné než číslo objednávky a vždy začíná trojčíslím 088.
Jak dlouho a kým jsou zpracovány moje osobní údaje, které jsem poskytl/a při registraci/objednávce?
Bližší informace ke zpracování osobních údajů jsou k dispozici v podmínkách ochrany osobních údajů.
Informace
Vrchlického 1350/102
150 00 Praha 5
Česká republika
Fax: +420 255 734 502
Web: pytelgranuli.cz
IČ: 44797273
DIČ: CZ44797273
Společnost je zapsaná v obchodním rejstříku u Městského soudu v Prazev oddílu C, vložce číslo 6648.
Účet: 217184023/0300 CZK
PetCenter CZ s.r.o
Napište nám
Máte nějaké otázky? Zodpovíme je. Prosíme o pečlivé vyplnění kontaktních údajů.