Doprava a platba

 

Možnosti dopravy

Standardní dodací lhůta je 1 pracovní den (platí pro objednávky vytvořené do 12:00). Doručení objednávky závisí také na podmínkách zvoleného dopravce. Pro objednávky odeslané o víkendu je doručení nejdříve v úterý. Objednávky přijaté během svátků jsou zpracovány během následujících pracovních dní. Na zásilky je stanoven váhový limit. Pro objednávky s vyšší váhou je třeba zvolit dopravu s vyšším váhovým limitem nebo je rozdělit.

 

Druh dopravy

Objednávka do 1499 Kč

Objednávka nad 1499 Kč

DPD doručení na adresu (do 50kg)

99 Kč

ZDARMA

DPD výdejní místa (do 20kg)

65 Kč

ZDARMA

Česká pošta - Balíkovna (do 15kg, nejdelší strana do 50 cm)

79 Kč

ZDARMA

Zásilkovna (do 15kg, nejdelší strana do 70 cm)

79 Kč

ZDARMA

 


 

Možnosti platby 

Platba dobírkou
 - platba proběhne až při předání zboží, poplatek za dobírku je 40 Kč.
 
Platba kartou online
 - platba proběhne hned přesměrováním na platební bránu (platba bankovním převodem není možná).
 
Platba Twisto Pay
 - Twisto Pay vám umožňuje nakoupit dnes a zaplatit až po doručení a vyzkoušení zboží.

 


 

Zpracování objednávky

Vybavení objednávky

 V případě, že zboží zrovna není skladem nebo je vyprodané, bude objednávka odeslána bez něj a zákaznický servis Vás o této situaci bude informovat e-mailem. Nahradit chybějící zboží jiným produktem bohužel systémově není možné. Pokud je v objednávce uplatněná akční sleva, tato sleva nemusí být nahrazena. U produktů s označením "mix barev" bude odeslána aktuálně dostupná barevná varianta. Termín doručení zásilek není volitelný.
  

Změna objednávky

 Prosíme zákazníky aby před odesláním objednávky pečlivě zkontrolovali zadané údaje a obsah objednávky. Po závazném odeslání objednávky již není možné objednávku nijak upravit, změnit nebo stornovat. Chybně zadané údaje pak mohou ovlivnit rychlost expedice.

Faktura

 Fakturu systém odesílá ve chvíli, kdy je objednávka v expedici. Zaslání faktury není výzvou k úhradě ani k převzetí objednávky na odběrném místě, jedná se pouze o zaslání daňového dokladu.

Jak reklamovat zboží

 Před převzetím zásilky od dopravce zkontrolujte neporušenost zásilky. Poškozenou zásilku přebírejte pouze s výhradou k poškození nebo vůbec. V případě osobního odběru na prodejně PetCenter zkontrolujte prosím obsah zásilky a též neporušenost obalu.
 
Reklamaci je třeba zaslat na e-mail pytelgranuli@pytelgranuli.cz
 
Do zprávy prosím uveďte:
 
- číslo objednávky
- stručný popis reklamace
- fotografie reklamovaného zboží případně další podklady
 
Reklamaci je možné uplatnit pouze e-mailem. 
 

Vrácení zboží do 14 dnů

 Předem prosím kontaktujte náš zákaznický servis na e-mail pytelgranuli@pytelgranuli.cz který Vám sdělí další postup.
Adresa centrály společnosti není adresa pro vrácení zboží.
 

Vrácení peněz

 Vratné platby odesíláme vždy ke konci týdne. Pokud tedy zákaznický servis potvrdí vrácení peněz začátkem týdne, platba k zákazníkovi dorazí až začátkem dalšího týdne. V případě jakýchkoliv pochybností kontaktujte pytelgranuli@pytelgranuli.cz a platbu prověříme.